onsdag, augusti 23, 2006

Lite deppig idag

Borde nog inte skriva alls. Man ska ju inte dela med sig av sina negativa stämningar. Men idag vill det sig inte över huvudtaget. Just nu vill jag bara kura ihop mig under en filt och gråta.

Jag har egentligen så mycket att skriva, dels om mina sköna, upplyftande 14 dagar på Klint i Danmark med många fina bilder som jag skulle kunna bifoga, dels om hur det fortskrider (och med bilder) med inflyttningen i lägenheten i Rättvik men jag har just nu helt enkelt inte lust.

Tiden på Klint var ju härlig och jag fick koppla av och samla krafter men tydligen inte tillräckligt. Just nu vill jag bara kräkas över allt som bör göras så det är väl bara att försöka lyssna på kroppen (vilket jag gjort alldeles för lite under allt för många år) och låta det läka ut.

Därför avstår jag från att bifoga några bilder tills jag känner mig lite gladare så att bilderna åtföljs av de positiva kommentarer som de förtjänar.

Därför - hej så länge. Jag återkommer när jag är på bättre humör.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

kram på dig, syrran! Vädret inverkar säkert också..
Gör 15 minuter i taget.. mer behöver du inte göra. En äggklocka är himla bra att använda!
Och sen slöar du 45! Gå ut och ät, gå ut och fika..

Brittis sa...

"Gå ut och ät, gå ut och fika.." Jo, visst! Regnet har vräkt ner, det har åskat så datorn har varit utkopplad i flera timmar och här är bara skog runt omkring. Och Christer har rymt. Jag har sovit på altanen under en filt och på en skön dyna. Det är inte så dumt det heller.

Gunilla sa...

gå till biblioteket och låna böcker. Koka en termos med ditt favoritté. Lägg dig på soffan under en filt och läs. Ge tusan i världen för ett tag?