fredag, oktober 04, 2013

Användarhandbok för Sonytelefoner, 115 sidor utskrivna.

 Trots idoga försök i morse fick jag inte kontakt med omvärlden med min nya smartphone som, enl sms tidigare, skulle finnas i min nya telefon kl 0300 i natt. Och jag måste tillstå att jag begrep inte ett skvatt av den lilla folder som följde med mobilförpackningen.

Vad göra!? Se bilden (notera tomaterna som hänger på mognad i fönstret, förresten). Jag kopplade ihop vår skrivare (den står lite dumt till) med min dator (som inte brukar stå som på bilden) och skrev ut 115(!) sidor Användarhandbok för Sony smartphone. Bara i svart med tanke på kostnaden för färgpatroner. Så nu är jag rustad till tänderna för att klara av den där lilla manicken som ni kan se ligga på anteckningsblocket på målarbordet. Nu ska jag bara slå hål och sätta in bunten i en pärm. Sedan ska jag börja läsa hur man gör. Det blir nog inget marknadsbesök för mig idag.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Jag sa...

suck! och suck igen!