torsdag, juli 06, 2006

Allt för varmt för att göra något!

Skrivit föreningens protokoll. Hela förmiddagen gick åt. Skönt att vara inomhus när det är så varmt. Jag fungerar helt enkelt inte vid de här temperaturerna.

Christer tog en tur på motorcykeln och jag åkte till Rvk för att ta de där fotona som jag lovat. Men jag orkar bara ladda in dom på datorn i kväll. Jobba med dom får bli senare. Passade på att ta en tur på samhället, äta en glass på en servering för att återuppliva känslan från barndomen att loda omkring på gamla välkända platser utefter samhällets enda centrumgata. Så vackert det har blivit i Rättvik! De har verkligen lyckats med planeringen.

Passade på att köpa ett par kluttar till mitt Pandoraarmband. Mår nästan illa av värmen.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja, jag har hittat en ny oas hemma. Entresidan av huset efter kl 13 på dagen. Välkommen dit! Där är det svalare än i Molnbyggen!
Annars är Turbinhusön ett guldkorn i hemmaträsket! Dit ska vi!
Och känner du dig kulturell, har vi Ecco Homo också-.

Brittis sa...

Entésidan låter bra men polen låter bättre.
Turbinhusön är helt underbar så den besöker jag gärna igen. Ecco Homo - hummm, jag är nog röd nog i fejset pga värmen.