måndag, juli 17, 2006

Trivial orsak till min frånvaro.

Min uppmärksamma dotter har upptäckt att det inte kommit något inlägg efter den grillfest jag nämnde att vi skulle ha. Jag antar att hon befarar det värsta.

Men orsaken är trivial. Jag har inte lärt mig hur man redigerar bilder för bloggen. Storlek och sån´t. Jag kan ju knappt föra över bilder från kameran till datorn! Måste fortfarande läsa mina apinstruktioner som min omtänksamma syster har bokstaverat för mig. Måste sätta mig vid datorn och ta ett okänt antal timmar för ändamålet. Och ibland är det svårt att få plats vid datorn. Köbildning, ni vet. Dessutom har jag haft mycket att göra. I dag har vi t ex varit på IKEA och handlat möbler till lägenheten. För över 10 000!!!

1 kommentar:

Kiara Och Kovu sa...

Ja jag hörde ju iaf att ni och de andra damerna hade trevligt, med pappa som grillmästare.