söndag, oktober 22, 2006

En shoppingdag

I morse bestämde vi oss spontant göra en shoppingrunda. Först ett besök på Clas Ohlson där vi köpte lite tillbehör till vägghyllor som vi ska bygga upp i den datahörna som vi håller på att skapa. Det är lindrigt talat trångt här.

Se´n styrde vi kosan till Borlänge och COOP där vi köpte badrumstillbehör, en hylla bl a. Jag tiggde mig till ett besök på McDonalds och en McFiest avrundat med kaffe o glass. Jag tycker om McDonalds och ca en gång i kvartalet brukar jag unna mig en hamburgare där. Jag vet, att det inte är så nyttigt men en gång per kvartal kan jag väl få gå dit?

Jag tror, att jag får sätta sele på Christer. Eftersom jag fortfarande är lite ostadig på benen och mycket trött så vill jag gärna hålla mig i varuvagnen men Christer älgar i väg så jag hinner inte med. Som en oljad blixt försvinner han bakom hyllorna. I bland stannar han och frågar om han går för fort och då svarar jag förståss ja. Jaha, säger han och försvinner snabbt igen. Förklara det beteendet, den som kan! Tidigare har det faktiskt varit det omvända förhållandet. Då har han haft svårt att hänga med i svängarna. Kan det vara snabbt återvändande karma, månntro?

Inga kommentarer: