torsdag, oktober 19, 2006

Ska jag, ska jag inte ringa lasarettet?

Trodde nästan att jag skulle få lov att kontakta lasarettet igen. Tungt att andas och lite illamående. Men jag läste på ordentligt på bipacksedeln till den nya medicinen och där står att det kan ge lite illamående. Andningen skyller jag på psyket. Så jag har vilat mycket idag och nu känns det bättre. Dessutom är ju inte vädret så att man jublar, precis.

Det är svårt det där med att besluta om man ska ta kontakt med sjukvården. Jag vill ju inte bli en så´n där som åker in och ut utan att det är något reelltk att konstatera.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

fast.. det sägs ju att hellre en gång för mycket än en gång för lite..

Håll dig i skinnet nu, systrami, och hitta inte på några dumheter!

Brittis sa...

Ja, teoretiskt vet jag det, men känslomässigt är det något helt annat.