lördag, december 29, 2007

Nya avsnitt av Det okända

I dag har det verkligen varit en slappardag. Det var skönt.
Jag passade på att se de tre inspelade avsnitten av "Det okända" som jag inte hade vån i (är det bara dialektord, tro?) att titta på under Annandag jul då jag ju, till C:s förtret satt och kollade nästan alla avsnitten av "Akademin för det okända".

Hon som vann uttagningstävlingen i Akademin för det okända, Camilla, är ju strålande som medium i de här första programmen av "Det okända". Och jag gillar att de försöker få bekräftat utsagorna via arkiv mm. Fler kommer i början av januari. Jag finner programmet mycket seriöst och gillar att de inte plockat in lika mycket mystiska effekter med ljudeffekter, lysande ögon mm, som annars florerar i andra liknande program. Jag brukar inte titta på andra program om "övernaturligt" just för effekternas skull.

I dag blev det lutfisk, brockoli, stuvad grönkål, vit sås och massor av kryddpeppar. Supergott!

Inga kommentarer: