måndag, februari 11, 2008

Beachen - igen

Med risk for att jag blir tjatig. Idag har vi avverkat annu en beach och badat, solat och atit lunch pa beachen. Hemfard, dusch och en stunds vila. Darefter ut i ruschen pa Patongs strandvag for att leta ratt pa en lockande restaurang dar vi ater en thai-supe. Gott o nyttigt. Inte LCHF forstoss, men vi mar valdigt bra av den har maten.


C kor sa forsiktigt efter polisens razzia eller sa har vi blivit luttrade. Trastarna kuttrar i baksatet men nu har jag abdikerat som kartlasare efter att ha dirigerat bort oss i ett virrvarr av flotta villor dar vi kande oss som katter bland hermelinerna eftersom vi inte kor en Bentley. Sa nu far dom kuttra i framsatet i stallet. Jag skyller pa dalig syn.
Vi har det alltsa bra.
Skot om er.

Onsdag
Forsokte igar att skicka det ovanstaende men det vagrade ga igenom. Nytt forsok idag, alltsa.
Idag begarde jag egen tid. Ville handla utan att behova halla reda pa tva vimsiga taltrastar och en ovillig naltergal. Passade pa att handla en hel del bade till mig sjalv och anglarna hemma i Sverige. Det visade sig att de andra ocksa hade handlat pa eget bevag.

Avslutade kvallen med en harlig middag pa stranden och nu har jag ocksa en Irish coofee innanfor vasten.

1 kommentar:

Kiara Och Kovu sa...

Men mamma!!!!!! Menar du att det finns några som tjattrar mer än du??? Det har jag svårt att tro. Men det är skönt att höra att ni har det bra. Kram på er. Vi saknar er mycket.