onsdag, november 29, 2006

Till sommarstugan för några dagar

(Fortfarande lånedator)
Om någon timme kommer en TV-installatör och sätter upp parabolen så vi kan titta på alla kanaler vi önskar. Lycka? Dessutom kommer strax en firma och byter ut fläktdon i badrummet.

Men se´n styr vi kosan ut till sommarstugan! Solen skiner just nu och det är 9 grader varmt. Vi blir där t o m lördag om vädret är skapligt. Ska julpynta där lite och bara vara.

Vi fick nyss telefon från firman som skall byta ut vår skärm. Den nya skämen kommer på måndag. Skönt!! Det har varit frustrerande att inte kunna skriva de protokoll som jag lovat göra. Ska nog i fortsättningen lägga mallen på extern server. Ska försöka fixa det när vår dator är intakt. Få väl konsultera mina datanödar till syskon. Kan inte förstå att dom allihop är så duktiga på datorer när jag inte begriper ett dugg. Men varför uppfinna hjulet två gånger? Alltså lägger jag inte ner så mycket möda på hur snörena löper innanför skalet Jag frågar den som kan stället.

Ha det så bra och ett hjärtligt grattis till lillasyster som fyller år i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

I will not approve on it. I assume warm-hearted post. Particularly the appellation attracted me to study the whole story.