onsdag, december 08, 2010

Lite besviken är jag allt.

Hmmm. För en tid sedan lade jag till möjligheten för läsare av min blogg att fylla i någon av kryssrutorna längst ner för varje inlägg jag gör, en nyhet från Blogger. Som alternativ har Blogger föreslagit  "Kul" samt "Intressant".

Eftersom ingen av mina läsare tydligen tycker att mina inlägg varken är kul eller intressanta så lägger jag till  "Klokt", "Tråkigt" och "Pladder". Får se om mina läsare tycker att något av de alternativen passar bättre.

Nu är det väl någon som rynkar på näsan och tänker "Surt sa räven". Men lite besviken är jag allt att mina inlägg tycks vara så ointressanta.

Ett litet kryss kan ni väl kosta på er - så här i juletider?  :o)

7 kommentarer:

Sara sa...

Skratt... nu fick du dig ett litet kryss!! :o) Lovar att bli flitigare att "kryssa".

Jag sa...

ja, jag satte bock för tråkigt! Inte för att inlägget är tråkigt men vår (dina läsares) nonchalans är tråkigt. Men det blir kanske roligare framöver! Kram
Vi tänker titta in på fika nu på em. Är det OK?

Brittis sa...

Tack för kommentarerna.
Det ska bli intressant att se om det blir några fler reaktioner. För visst känns det trevligt att få någon feed back ibland, inte sant?

Brittis sa...

Inger: Ni har ju redan varit här på besök och jag behöver väl inte säga att ni alltid är välkomna. Det vet ni väl?

Jag sa...

Tusen tack, kära syster! Detsamma!

Taltrasten sa...

Ibland läser jag lika illa som f-n läser bibeln. Jag har nog sett rutorna men därvid har det stannat.

Brittis sa...

Ni är förlåtna.