måndag, januari 17, 2011

Min syster hotar med att skicka virus . . .

. . . . . . om jag inte blir bättre på att skriva inlägg på min blogg.

Men faktum är att jag har saknat lust. Kylan har hållit oss i ett järngrepp, vi har inte kunnat gå ut och jag har märkt att jag blir mer eller mindre handlingsförlamad och saknar lust till det mesta. En släng av vinterdepression, kanske. Förkylningen över jul och nyår gjorde väl inte saken bättre.

Kanske blir jag piggare i eftermiddag. Jag ska nämligen gå och klippa mig.

4 kommentarer:

Sara sa...

Hoppas att du blir piggare under em. Hörde precis på radion att IDAG är årets mest deprimerande dag. Undra vem som har gjort den undersökningen :o)

Gunilla sa...

Tips: Köp D-vitaminer!
Jag äter Holistisk D-vitamin, inhandlat på nätet via Kostdoktorn.se
Man blir piggare.. men också mer krävande.*S*
Och du.. jag ska inte skicka nåt virus. Du klarar det så bra själv.... ;o)

Brittis sa...

Ska fundera på saken. Om jag får lust.
Och det där med virus. Du har så rätt.

Gunilla sa...

Häll lite färg i håret också? Några läckra slingor kanske??
Det är ett rel billigt sätt att få lite omväxling. Men ta inte lila- för då blir det kanske FÖR omväxlande???