lördag, februari 26, 2011

Hur många böcker har du på gång . . . .

. . . . . . . på sängbordet?

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag har två på gång just nu...

// Sara

Brittis sa...

Sara: Då ligger du efter :)

Anna61 sa...

Jag har fyra på gång, en lättviktare, en "måste" och två som bara hänger med. och jag är inte klar med bokrean, ska gå på Globe här i Ludvika imorgon! Kan du inte rescensera någon bok du läser, det är alltid kul med tips!?

Brittis sa...

Anna61: Svinalängorna kan jag rekommendera. Den finns på rean, om jag minns rätt. Och den är mycket välskriven.

Gunilla sa...

3 har jag på g vid sängen. En tung, tunn, där man måste tänka och två mer skönlitterära tjockisar.
Det ligger någon på köksbordet och nån vid tv:n också....
Vad då splittrad?
Men genier behärskar kaos.. eller hur?