lördag, februari 05, 2011

Under några dagar . . . . . .

. . . .  har jag ägnat mesta tiden åt att måla förutom det där med att bädda, plocka undan, laga mat och andra sådana där automatiska saker.

Jo, så var vi en dag till lasarettet också. Jag skulle kolla statusen på hjärtat. Dr Stefan Berglund var så nöjd med allt så nu ska jag inte tillbaka mera såvida jag inte får problem igen. Synd, jag blir gärna ompysslad av honom. Han lät i alla fall kolla långtidssockret för han tyckte att sockervärdet låg lite i överkant. Men det var inte så konstigt. CG och jag fikade innan vi åkte och då åt jag en redig bit rulltårta. Så det känner jag mig inte orolig för. Vi hälsade också på en god vän som ligger inne.

I går kände jag mig rastlös, hade huvudvärk, frös och mådde allmänt dåligt. Snälla syster och svåger kom och förströdde oss så jag glömde alla bekymmer. Tack för det.

1 kommentar:

Sara sa...

Vad trevligt ändå att Dr Berglund var nöjd med allting och att du inte ska tillbaka igen - även om du gärna ville bli lite ompysslad :o)