söndag, februari 27, 2011

En stor bit tårta

Idag har det varit full rulle med många kära kaffegäster. Jag fyller år i morgon och det passade bra att bjuda på tårta idag.
I morgon ska jag först på gympa kl 10 - 11, därefter till Måndagsmålarna och då ska jag bjuda alla på tårta.
På kvällen ska jag på mitt första besök på den skrivarcirkel jag anmält mig till. Det ska verkligen bli spännande. Cirkeln (i Vuxenstudieförbundets regi) har funnits ett par år men de vill tydligen ha in fler. Vi får se hur det känns. Jag har också anmält mig till en skrivarcirkel i ABF och tydligt deklarerat att jag kommer att hålla mig till den där personkemin stämmer bäst. Den cirkeln är inte startad ännu så vi får se.

Det blir en spännande dag, alltså.

4 kommentarer:

Sara sa...

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Kramar från oss i H-by!!

Brittis sa...

Sara: ett varmt, stort tack!!
Ha det så bra.
Kram

Gunilla sa...

GRATTIS systra mi!
Ha det riktigt roligt idag nu!!!

Anna sa...

Javisst - stor GRATTIS från ett grått Stockholm! Anna