onsdag, april 01, 2009

Tavla med utmaning. På många sätt.

Jag har fått lite undrande kommentarer till varför det inte går att ladda ner ett inlägg jag gjort. Jag tror att det beror på, att jag gjorde ett inlägg och lade ut en bild med hjälp av bildbehandlingsprogrammet Picasa. Det visade sig att när man klickar på bilden för att förstora den så blev den MYCKET stor - så stor att man måste scrolla för att se hela bilden och dessutom såg man varenda rynka jag har i ansiktet.
Till råga på allt har jag övermodigt ropat ut att jag löst problemet med förstoringen - vilket alltså visat sig vara fel. Därav min snopna reträtt.

Jag återkommer när problemet med min stukade självkänsla repat sig.

Eftertryck.
Hmmm. Jag ser, att bilden ligger kvar i marginalen på Strykarkattens sida. Men jag vet, att bilder som raderas kan ligga ute upp till 36 timmar innan den försvinner helt från cyberrymden.

1 kommentar:

Elvira sa...

Br att Du återkommer när Du löst problemet. Tell me!
Det blir ju lika för mig också.