söndag, maj 21, 2006

Bara tomten är vaken

Jaha, nu är det söndag morgon eller rättare sagt förmiddag. Minstingen tittar på TV, fjortisen sover fortfarande såväl som hennes mamma (otroligt!). C har varit uppe ett par gånger för att kolla läget men sedan återvänt till sängvärmen igen. Jag vaktar brasan, har städat i mina mailadresser, läst intressanta länkar och lite allmänt surfat runt. Kaffekoppen bredvid förhöjer livskvaliten. Ute regnar det.

Upptäckt att brorsan skaffat blogg också. Nu är det bara syster Inger som ska skaka liv i sin sovande blogg. Jag måste säga att lillasyster Gunillas blogg läser jag med stort nöje. Jag kollar alltid den först. Hon är sannerligen aktiv och har en härlig humor.

Nu är fjortisen på benen så nu är friden slut.

2 kommentarer:

Bror sa...

Lata dagar må jag säga. Men det är väl ok.

Brittis sa...

Lata dagar!!!