söndag, maj 28, 2006

Lördagen har gått och nu är det söndag kväll

I går var jag nere vid sjön (kl 7.30, morgonstund har guld i mun och de andra sov) och impregnerade flotten för 2:a gången.

Kl 11 skulle Sanna o jag vara i Siljansnäs för att hälsa på Sannas farmor o farfar. Det är 1:a gången jag träffar dem. Det är trevliga människor. Så synd att Sannas pappa inte vill ha kontakt men det är ju bra att farföräldrarna tycker att det är roligt att träffa Sanna.

Kl 16 skulle jag vara i Ble för då var det ett kosmologi-föredrag där. Det är alltid lika trevligt att träffa alla glada människor där. Hoppas jag kan hålla kontakten trots att jag flyttar från Ble. Men jag hoppas jag träffar likasinnade i Rättvik också.

Mors dag: Väcktes av C som gav mig ett vackert inslaget paket. Det innehåll en Pandora-klutt! En liten ängel! Jag föredrar att tolka det positivt och kreativt.

Satte flotten i sjön. Det var bra att Alex pappa kom och hjälpte till. Han är ju stark för två. Så nu ska det väl bli fiska av för Alex. Han längtar så.

Åskan har kommit och gått här hela dagen. Så till och från har vi haft dator och telefon frånslagen.

2 kommentarer:

Jag sa...

Verkar som om du har fullt upp!
Ta det lite lugnt, tycker jag.

Godnatt o sov gott!

Det var väl gulligt av C att ge dig en ängel, helt klart positivt!

Anonym sa...

skönt att få saker ur världen.. eller flotten i sjön! ;oD
Jasså, du samlar också på pandora nu? Mmm.. *gillar* Jag ska skaffa nååågra till bara.. *habegär*