torsdag, september 21, 2006

Besökte mitt gamla jobb idag (nej, igår)



Ibland blir jag så sugen på att besöka mina gamla arbetskamrater. Jag saknar dom verkligen.
När jag behöver handla lite saker i företagets butik passar jag på att ta med lite fikabröd och få mig till livs lite atmosfär från mitt gamla jobb. Här kommer några bilder från förra året då årets jubilarer firades. Själv fick jag 25-årspresenten, guldklockan.
Jan, Birgitta, Torsten och Dick (kolleger och chefer) har förevigats på den andra bilden.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Jag är imponerad över att du fortfarande kan ha din Rättviksdräkt!*S* Jag har ett par decimeter kvar innan den går runt*stön* Men jag SKA i den igen.. fast lite utsläppt då..*S*

Och ja, skicka gärna godislådan..*S* Och du får gärna fylla på med ett par röda flaskor V5schampo,,det för färgat hår"

Brittis sa...

*rodnar* Jag lånade Ingers dräkt - den största!

Det andra ska jag försöka ordna.