söndag, juli 05, 2009

Är det fnurra på tråden mellan Microsoft och Google?

VAR FINNS ALLA SYMBOLER FÖR GALLA-SPYOR???? JAG BEHÖVER DOM!!!!
I den uppgraderade IE8 går det att komma in på min blogg och även logga in men det är lögn att komma ur. Datorn hänger sig halvvägs. Ctrl+Alt+Del är enda sättet. Inte heller visas listan över alla inlägg jag gjort. Slideshowen visas inte heller trots att den visas i layout-läge.

Vad mer kommer att dyka upp? Eller rättare sagt - inte dyka upp?

Nästa dag: Nu har slideshowen på Alex fiskelycka i stugan dykt upp i högermarginalen. Så också arkivet med tidigare inlägg. Nu återstår bara att kolla att det går att stänga ner bloggen. Det hade jag ju problem med i går. Håll tummarna!

En halvtimme senare: Efter att ha gått in på andra bloggar och även kommenterat så klickade jag mig bakåt till min egen blogg. Och vad händer!! Jo, nu är slideshowen borta igen och även länkarkivet. Nu får det bli en kopp kaffe tills jag lugnat ner mig.

5 kommentarer:

G sa...

Det har rättat till sig åt mig. Men jag fick pilla på flash och annat, samt acceptera nåt förslag programmet kom med. (Vad minns jag inte-var sanslöst frustrerad)
Du kanske har för gammal dator?
Hör med bror

Anonym sa...

Mmm. Slideshowen har återkommit och så även inläggsarkivet.

Så jag får väl göra som hankatten som fick gå runt till kvarterets alla kattdamer med återbud när han blivit kastrerad.
//Storasyster

taltrasten sa...

Mitt bildspel håller på att få mossa på sig.

Brittis sa...

Taltrasten: Är mossan borta nu?

Bror sa...

Installera Opera. Använd IE bara då det behövs. Opera tar inte allt men funkar till 96.6%.
www.opera.com