torsdag, juli 16, 2009

Firefox funkar och barnbarnen gör av med rödfärg

Fick nödsamtal från stugan i går. Rödfärgen är nästan slut! Barnbarn+pojkvän (5 st) är ju satta att rödfärga sommarstugan åt oss. Och det går undan vill jag påstå. De är mycket duktiga. Så det blev till att idag leverera två 5-litershinkar med Falu rödfärg till stugan.

Det är synd att jag inte har bilder att visa men kameran är utlånad till gänget därute och den får jag inte tillbaka förrän de är klara, förhoppningsvis full med härliga bilder. Kanske blir det en slideshow senare.

Datorn fungerar fortfarande fint med Firefox webbläsare men hakar sig direkt om jag försöker använda Explorer 8. I morgon ska jag prova med att koppla in routern och se hur det fungerar. C vill ha kontakt med cyberrymden via sin laptop.

Inga kommentarer: