söndag, september 30, 2007

En deppardag

Det har regnat idag. Bara glimtvis har solen tittat fram. Vi har möblerat om och det blev bra, riktigt bra. Men jag orkar inte gläda mig åt det. Kan inte förstå det, men jag känner mig alldeles orkeslös. Vi håller på att göra om vårt gästrum också och det har blivit till hälften "avlövat" men jag orkar inte fullfölja. Och ändå är det så lite kvar att göra. Och småsaker belamrar golvet i vardagsrummet i väntan på att gästrummet ska bli klart. Och inte har jag något att skriva om. Och skift-tangenten fungerar inte så bra så alla meningar börjar med liten bokstav och jag får tagga bakåt för att trycka lite hårdare på skifttangenten. Bläää. Det är verkligen en så´n där "tycka-synd-om-dag". Och inte har jag mens heller, för då hade jag i alla fall nå´t att skylla på. Och inte kan jag komma på några "kloka ord" heller för jag har lämnat tillbaka den lilla underbara boken till biblioteket.

Hjälp!!!

5 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

E du lite gladare nu då? Hoppas det eftersom ni ska hit idag. KRam

Gunilla sa...

Men lilla gumman..
Dags för en riktigt dålig bok, en kartong med chokladhjärtan, en liten likör.. och en filt på soffan/i restlessen..
Å så såklart en sexig liten pojk som springer runt och servar!

Gunilla sa...

förresten.. det låter som du behöver shoppa!
Guldsmeden?*S*
Pälsaffären?
En loppis nånstans?
En bra affärsraid och sen en skön slapparstund på soffan/sängen brukar återställa livslusten.
Men det ska vara DYRT eller fynd!

Anonym sa...

Nu tycker jag riktigt synd om dig! Det där låter inte alls bra. Jag önskar dig lite sol och blå himmel, det gör susen tror jag. Det där med alkohol är väl inte riktigt vad du ska ta till???
Men idag är det kanske bättre??

/Inger

Anonym sa...

Hej B-M!
Jag har ju en massa klokordsböcker i bokhyllan, ju! Det är bara att komma upp och låna, vetja...:-)
Sen kanske jag har lite energi också att dela med mig av(!)
Vi synes,
// Monica B