tisdag, maj 11, 2010

Nu har kristallerna flyttat på sig!!

Nu har dom j*a kristallerna i örat (se tidigare inlägg) flyttat på sig! Till en annan plats där dom inte ska va´!

Övningarna jag fått från Öron/Näsa/Hals i Falun för en vecka sedan ska få kristallerna i båggångarna att flytta sig till ofarligare ställen (eller helst försvinna helt) och ska få omvärlden att inte snurra vilt och magen att göra uppror. I början ledde övningarna till våldsamma yrselattacker och kräkningar.

Idag har det tagit en ny vändning. Jag får hålla mig i väggar och möbler och jag vill hela tiden gira åt vänster. Och mår förstås illa. Övningarna fungerar inte längre. Så nu tror jag (novis som jag är) att kristallerna har lagt sig på andra ställen i båggångarna och jag då behöver andra övningar. Jag har sökt sjukgymnasten. Får se vad hon tycker.

Om ett par timmar ska jag till Masesgården och där delta i "Filosofiska rummet".  Jag gläder mig också åt att få äta lunch där. Ska det gå om intet nu? Nej!! Jag ska med!! Jag har märkt att yrseln blir bättre ju mer jag rör på mig. Så nu är det promenader som gäller.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Jag ska trava runt i lägenheten.

Inga kommentarer: