onsdag, november 03, 2010

Koppjärk - Rättviks Fort Knox

Koppjärk i Rättvik är ointagligt! Ingen personal går att få tag på. Bara en massa träningsfreak som gnessar på dom där gym-vidundren, svettiga, tysta och sammanbitna, sugande på nappflaskan med vatten.

Minst 6 gånger vid olika tidpunkter har jag försökt få tag i någon som kan sälja ett par knäskydd till mig. Jag har ryckt i dörren till receptionen och på våningsplanet där sjukgymnasterna härskar är dörren låst. Telefonen är oftast "död". Antingen möts man av bara tutsignaler eller så "Här kan du göra avbokning" eller så rabblas tider som sedan inte stämmer när man kommer dit.

Hur ska jag få tag i ett knäskydd, Back on Track storlek M?

2011-02-18 Jag måste informera om att det nu råder helt andra ordningar på Koppjärk.
Koppjärk har flyttat till övervåningen på Rättviks Bowling&Krog och är numera mycket lätt att "angöra". Snyggt, modernt och trevlig atmosfär. Jag har skaffat gymkort (3 mån) och går på instruktörsledd gympa. Ska nog börja med QiGong också. Jag tar alltså tillbaka allt som jag ovanför skrivit om Koppjärk.

1 kommentar:

Brittis sa...

14/1-2011
För att vara rättvis ska jag meddela att Koppjärk nu flyttat till nya lokaler och man kan hoppas att det är lättare att nå personalen.