torsdag, juni 18, 2009

Nu har jag gjort bort mig!

Nu har jag ställt till det! Alla fina bilder jag tog idag är borta när vi 1) bilade upp till Hästhagarna och plockade massor av blommor, 2) band kransar till majstången, 3) reste majstången, 4) dansade kring majstången (och Kerstin som var så bra i "Björnen sover, björnen sover ...")

Jag hade tänkt lägga ut en härlig slideshow över dagens aktiviteter och så lyckas jag sudda ut alltihop. Och det pga ett, nåja ett par då, glas vin. (ni anar inte så många stavfel jag suddat).

Hur tror ni att jag ska lyckas få ut gårdens medlemmar (de flesta runt 80+) att dansa runt stången en gång till? Och i morgon (midsommarafton) ska det ju bli regn!

Men jag får väl försöka. Tror ni det hjälper om jag erkänner hur det gick till?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner jag dig rätt så är det nog inte bara några glas vin =)

Taltrasten sa...

Även blommorna på Majstången har sloknat. Bättre lycka nästa år.

Kiara Och Kovu sa...

Mamma: jag har ju sagt att du inte ska hålla på med kameran o sulla när du druckit vin. Så viktigt kan det inte vara så att du inte kan vänta tills du blivit nykter *fniss*

Sara sa...

Skratt... vad trist att bilderna försvann.. Men jag hoppas att vinet var gott :)