söndag, april 04, 2010

En solig påskdag i stugan.

Idag har vi bara slappat här ute i stugan. Vårsolen har formligen vräkt sina strålar över vår stuga. Jag har legat ett långt tag i bara trosorna på en solsäng i vår solhörna. Inte en vindfläkt och riktigt varmt. Jag hade dock en tunn filt som jag drog över mig varje gång solen gick genom en liten molntuss.

Tyvärr har jag inget foto som visar hur det var men jag ska leta upp ett inlägg från förra våren där våra vänner lögade sig i vår solhörna. Jag länkar till den så kan ni se hur fint vi har det. (Fungerar inte länken så kan ni via arkivlistan till höger leta er till 24 april 2009 där finns bilden och ännu några fler). F ö ligger fortfarande snön flera decimeter djup över tomten. Men snön sjunker snabbt.

1 kommentar:

Jag sa...

Är det där du?????? Ett besök hos frissan vore väl inte helt fel! :-)

Skoj, fattar du va?
Förstår att ni har haft det härligt, men bara trosor i april?? Inte bra!