lördag, april 24, 2010

Måndagsmålarnas utställning på ABF i Rättvik

Idag hade Måndagsmålarna vernissage  på ABF-lokalen i Rättvik mitt emot biblioteket. Med bubbelvatten, chips, salta pinnar och hela köret. Gå gärna dit och titta på våra alster. Utställningen pågår till 3 maj.

Skam till sägandes blev jag så tagen av att det kom så mycket folk att jag glömde ta kort på tavlorna - utom mina egna - och tog kort bara på besökarna. Jag har lovat att gå till ABF-lokalen på måndag och fota alla tavlorna.

Jag har lagt in ett par foton på min andra blogg ManDALAart (länk i högermarginalen) och där kommer jag att lägga in fler när jag masat mig iväg till ABF och tagit lite mer kort. Jag får väl med skammens rodnad på kinderna försvara mig med att det var så mycket folk att det var svårt att göra tavlorna rättvisa och därför en fördel att jag återvänder när lokalen är tömd på folk.

Inga kommentarer: