måndag, maj 28, 2007

Min första registrerade besökare

Det regnar här ute i stugan idag så det är ett utmärkt tillfälle att laborera lite med datorn. Jag har länge varit avundsjuk på min systers räkare som nu visar på mer än 7400 besök på hennes blogg.

Så jag beslöt mig för att via hennes räkare (hoppas att jag inte sabbade nå´t) koppla upp mig till den sajt hon använder för att försöka krångla en räknare till min blogg. Jag är ju dokumenterat hopplös på att läsa manualer så jag gav mig verkligen ut på djupt vatten. Men efter 7 sorger och 8 bedrövelser så fick jag dit den. Och jag har inte fuskat genom att mina egna besök ska räknas!

Så bjöd C på lunch, jag hastade i mig maten och startade min blogg igen. Och se! Där fanns en prydlig "etta"! Men nu vet jag inte om det var ett spontanbesök eller om det var min syster. Jag mailade nämligen till henne och bad henne logga in på min blogg. Jag hade inte tålamod att invänta ett spontanbesök *rodnar*. Så den som är skyldig till "ettan" - hör av dig så ska du få en digital ros.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm...är jag blind eller, men jag ser då ingen besöksräknare... Så någon digitalros blir det väl inte fråga om.../Anna

Anonym sa...

Går jag däremot till "strykarkattens" sida så saknas hennes besöksräknare...*skrattar* du har väl inte bokstavligen stulit hennes.../Anna

Brittis sa...

Det kan inte vara sant!!!!!

Brittis sa...

Anna: Strykarkattens räkare är fortfarande kvar enligt vad jag kan se och dessutom med ytterligare besök registrerade. Räknaren finns i vänstra spalten.

Vad har du för gammal häck?