tisdag, maj 01, 2007

Valborgsfest på gården

Vi hade Valborgsmässofest på gården i går med startvätska, tipspromenad, korvgrillning, kaffe med doppa och allmänt minglande.

Nedan stoppar jag in några bilder från kvällen. Helst skulle jag vilja sätta text till varje bild men det klarar jag inte. (Lillasyster mi - du är ju haj på det här. Kan du ge mig tips? Eller nå´n annan?)

(Om du klickar på bilden så blir bilden förstorad. Klicka på bakåtpilen längst upp till vänster på skärmen så kommer du tillbaka igen.)

Anmärkning (flera timmar senare): Bilderna blir tyvärr alltför oskarpa när de förstoras. Jag trodde att det berodde på den höga komprimeringen men när jag jämför med t ex min dotters bilder (se länken "Min tös") så är hennes betydligt bättre trots att de har färre bytes. Fel på kameran, kanske? Får väl gå igång o kolla det *SUCK*.







1 kommentar:

Jag sa...

Ser riktigt trevligt ut! Och inte brann husen upp heller.

Du har rätt i att bilderna blir klena - gör nåt åt dom!