söndag, maj 06, 2007

Rättviks marknad och Nya köksluckorna, äntligen.


Så här ser nya köksluckorna ut.
Den här gången har jag inte komprimerat bilden eftersom jag fått kommentar om att bilderna från valborgsfesten blev oskapa. Hör av er hur den är att ladda ner (tung eller lika som festbilderna?)
Nu är Rättviks marknad över, stånden håller på att rivas och det syns att det är en välorganiserad grupp som håller i det arbetet.
För min del blev det ett par shorts och ett par väldigt sköna sandaler. Och naturligtvis några par strumpor och marknadskarameller, dom där med bara choklad, ni vet. Dessutom kunde jag inte låta bli att köpa en rosa dalahäst! Den uppstod ju under melodifestivalen som sändes från Leksand och jag tycker att den är så söt!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

jag hoppas du tar kort på den rosa.. och att du köpt en sån åt mig med*S*

Anonym sa...

FÖrrresten-jättefina köksluckor..*S*/G

Jag sa...

bilden var ju avsevärt bättre!