torsdag, mars 04, 2010

Viktigt att trycka på rätt knapp!

Jag längtar verkligen efter mina nya glasögon! I går skulle jag ta ut 500 kr i en uttagsautomat och tryckte på knappen för uttaget. Döm om min förvåning när den ena 500-ingen efter den andra spottades ut. Jag hade tryckt på 5000 kr-knappen!

Så det blev minus på kontot vilket innebär att min kredit belastas. Eftersom jag är en sparsam person så vill jag absolut inte betala straffränta, varför det blev till att lite skamset traska in på banken och be att få sätta tillbaka pengarna igen.

3 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

*ASG*
Ja du mamma......

Sara sa...

Skratt... kan riktigt se hur förvånad du blev när det började spruta ut 500-lappar :o)

Jag sa...

Bingo!!! Tur att du inte gick och handlade upp allt i tron att det var jackpot