tisdag, juli 06, 2010

Jag känner mig lite låg i dag.

Jag känner mig lite låg idag. Så det blir inget sprudlande glatt inlägg eller argt politiskt påhopp (men gudarna ska veta att det finns material till det). Har helt enkelt inte lust. Jag orkar inte ens bli riktigt arg på Gudrun Schyman som tänker elda upp 100 000 kr som en demonstration mot nå´t. I stället för att skänka pengarna till något gott ändamål, Läkare utan Gränser t ex. Jag kommer aldrig mer att ta henne i försvar eller rösta på henne.

Och inte har jag någon bra bok att läsa och det är bara strunt på TV:n. En titt på FB (Facebook, för den som inte är så bevandrad i nutida trender) och se´n ska jag nog borra ner huvudet i kudden.
Till råga på allt har jag spillt chokladglass på min favorit-T-skirt och dessutom påpekade Christer försynt nu i kväll att jag hade T-skirten på mig med avigsidan ut. Och jag har gått så hela dagen! Inte undra på att livet är pest! *ler, litegrann*

3 kommentarer:

Sara sa...

Usch, det är inte roligt att ha sådana dagar. JAg hoppas att du vaknar upp till en roligare dag idag!!!

Kiara Och Kovu sa...

Jaja det var iaf inte målarfärg på tröjan då *fniss*

Brittis sa...

Kicki: Jo, jag hittade lite målarfärg från kurbitsmålningen på T-skirten också. På rätsidan!

Sara: Allt kändes genast bättre när jag fick spy ut lite galla på Gudrun Schyman.