onsdag, juli 14, 2010

Släktmöte i stugan och försvunnen kamera.

Idag har vi varit och hälsat på ungdomarna i stugan. Son med barn och lånebarn. De verkar ha sköna dagar där vid sjön. Och bättre väder kan dom väl knappast önska sig. Vi fikade och åt glass och lite senare blev det pastasallad efter ett nytt recept från nätet.

Det är så roligt att kunna sitta ner och prata med varandra. Det blir alldeles för lite av den varan. Och när de annars bor så långt bort också. Jag hoppas vi får många fler stunder tillsammans.

Inga bilder kan jag visa. Kameran har ännu inte dykt upp. Jag har väl förlagt den någonstans. Vill inte riktigt tro att den kan vara stulen. Tyvärr har jag en liten ryggmärgskänsla av att jag lade ifrån mig den utomhus när jag hade fotat Majvor då hon jagade bort de besvärliga måsungarna som har bestämt sig för att vår gård är en utmärkt plats att växa upp på. Jag hoppas innerligt att min känsla är fel och att kameran dyker upp så småningom.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag hoppas också att din magkänsla är fel och att kameran dyker upp snart!!!