måndag, maj 19, 2008

På löpsedlarna i Rättvik



Kom just hem från en runda i "samhället".



På FaluKurirens löpsedlar visas en "Läsarbild". Jag tror faktiskt det var den här bilden. Jag gick tyvärr inte tillräckligt nära för att bli övertygad. Men i så fall är det Nallebrors lilla tös. (Klicka på länken till vänster så kommer du till hans blogg.)

När jag kom hem sökte jag efter bilden på FK och hittade bland Läsarnas bilder en något liknande från Bjurs, men den var inte lika "vintrig" som bilden på löpsedlarna. Tror jag. Rätta mig om jag tagit fel.

Men om det är Nallebrors bild - vad gör de då? Samlar in löpsedlarna och tapetserar S:s rum med dem?

20/5 efterkommentar:

Det var inte Nallebrors lilla S på löpsedlarna. Det var kanske tur, för hon är nog för ung för att bli kändis.

Inga kommentarer: