tisdag, oktober 07, 2008

Justerat lite till på mandala nr 5


Nu har jag lekt lite till med min målning. Här visar jag flera bilder av hur den växer fram. Mycket jobb återstår innan den är som jag vill ha den. Kom gärna med synpunkter.

Förresten: Nu på lördag/söndag ställer min lärare, Erik Grind, ut sina mandalamålningar plus lite till på Främnäs Udde 20 i Falun mellan kl 12 - 17. Hans utställning ingår i ett evenemang som omfattar utställningar på många ställen i Falun-Borlängeregionen kommande helg. Det är den ideella föreningen Konst i Kvadrat som arrangerar. 51 konstnärer ställer ut. Det finns en karta som visar var utställarna visar sina alster. Så är du intresserad av konst kan du få en upplevelserik helg genom att besöka så många av utställarna som möjligt. Gå in på www.konstikvadrat.se så får du alla upplysningar du behöver.

Inga kommentarer: