lördag, september 26, 2009

Jan Eliasson, min idol och "Här är ditt liv"


I kväll fick jag se min idol i TV:s "Här är ditt liv" - Jan Eliasson! Han har under många år varit min idol och han är det ännu mer efter det här programmet. Så mycket gott han har gjort!

Måtte ingen försöka sätta honom på statsministerstolen el dy! Han är för bra för det. Han ska ägna sig åt att arbeta för freden och att utbilda den unga generationen att arbeta i godas tjänst. Det är betydligt bättre och viktigare än att tjafsa om %-satser hit och %-satser dit.

Se programmet i repris!

2 kommentarer:

Jag sa...

Så mycket klokare du var än mig! Jag såg på kändisdjungeln, ett riktigt skitprogram, och sen såg jag en ännu sämre film. Nej, tacka vet jag Farmar-Ville!
Kram

Brittis sa...

Så bra att du i alla fall har det som tröst.