onsdag, september 30, 2009

Alexander pryar på mitt jobb. Ny slideshow.

C och jag har nyss kommit hem från VC (så mycket förkortningar, men det är ju typiskt svenskt, har jag hört). Vi har fått besked om att göra STORA undersökningen. När det var klart firade vi med att gå på kondis (Fricks). Det var nog inte så klokt - vi har ju inte ens ätit frukost än. Men nu är vi hemma igen, båda med plåster på armarna efter provtagningarna. Och i morgon ska jag köra C till Mora för nu ska det göras gastroskopi på honom.

Vad jag egentligen ville säga i det här inlägget är att nu ska jag byta slideshow som gått ett längre tag i högermarginalen (men jag kommer nog att lägga in den igen vid tillfälle).

Om en liten stund kommer jag att lägga in en bildsvit från 2005 där barnbarnet Alexander pryar med mig på jobbet strax innan jag gick i pension. Jag måste avvakta en stund, bara, för Blogger behöver tydligen tid på sig att sopa "banan".

Återkommer.

Inga kommentarer: