fredag, februari 20, 2009

Hjälp mig välja! Dalarosen alt 6 eller 7.

Idag har jag haft Inglasyster på besök med sin målarlåda. Trög som jag är så glömde jag att ta bilder när hon målade men jag ska be henne att snart komma igen för jag fick många goda råd och påpekanden. Och det är så roligt att måla när man är fler.
När hon hade gått, fick jag fart på kameran och nu har jag två alternativ som jag inte kan besluta mig för vilket som är bäst. Så jag behöver er hjälp att rösta fram den bästa.


Bry er inte om bilden där jag sitter och målar. Jag är bara lite exhibishonistisk (troligen felstavat).
Jag ber er i stället att titta på de två andra bilderna. Tyvärr är den ena bilden tagen lite mer på avstånd men försök bortse från det. I stället vill jag veta vilken som faller er mest i smaken. Det är mittblomman som skiljer sig åt. Tacksam för många röster. Om du klickar på bilden så blir den något större. Klicka sedan på den gröna bakåtpilen uppe till vänster så kommer du tillbaka till inlägget. Lycka till.
PS. Det är enkelt att skriva kommentarer. Klicka bara på den understrukna raden längst ner där det står "x kommentarer". Skriv din åsikt i textrutan och rulla (scrolla) sedan ner en bit. Enklast är att klicka i "Anonym" och sedan klicka "Publicera" (eller om det står Skicka eller något annat. Minns inte, faktiskt). Lätt som en plätt, eller hur. Din kommentar kommer inte att synas direkt vid inlägget. Kika på någon annan sajt så länge och återvänd sedan så ser du ditt inlägg där. Men du måste klicka på kommentarsraden först, förståss. DS

3 kommentarer:

Gunilla sa...

jag gillar den bruna mer

Bamses ma sa...

Hallå jag gillar nog den på staffliet mest. Lycka till kram

Anonym sa...

Jag gillar den bruna bäst
marita