lördag, juli 21, 2007

Michael Nyqvist + en slapp lördag

En fin dag igen. Härligt. (Men det var bara +3 i morse vid 4-tiden) Jag låg en stund i solen men det blev faktiskt för hett så jag var tvungen att gå inomhus. Är solstrålarna skarpare nuförtiden eller har jag blivit känsligare? Som tur är har jag kommit över behovet av att vara solbränd. Det räcker med lite färg numera.

Idag lyssnade jag på ett sommarpratprogram på P1 från deras arkiv. Det var Michael Nyqvist, skådspelaren, som var sommarvärd den 14/7. Jag hade hört att det skulle vara så bra. Så jag letade upp programmet på SR:s hemsida, satte på mig lurarna och slängde mig på tonårsvis i fåtöljen och med benen högt på en stol och lät datorn sköta överföringen. Visst är väl tekniken underbar? Och programmet var verkligen värt att satsa 85 minuter på! Lyssna på det om ni har chansen!

Inga kommentarer: