torsdag, juli 05, 2007

Nu finns jag igen!

Nu äntligen har vi fått ordning på modemet - eller rättare sagt - de (Teracoms underleverantör Scanova) har bytt några komponenter någonstans. Hur de gjort struntar jag i. Huvudsaken är att det fungerar.

Så nu kan jag göra mig hörd *S* igen. Men nu har jag märkt att jag inte har något att säga, egentligen. (Hmm. En tanke bara) Jag har kanske inte haft något att säga på hela tiden!? Bara ord rätt ut i luften?! Tillämpar jag det där fina gamla ordspråket: "Tala är silver - tiga är guld"? Jag drar mig till minnes att en klasskamrat (Nisse) i folkskolan (det hette så på den tiden) kallade mig för Tjatterkatta! Och min fröken i Missionshusets klass 1-3 (Edla Flygare) hotade med munlås. Jag minns att jag blev tyst i flera minuter medan jag försökte räkna ut hur hon skulle få fast det.

Men å andra sidan kan ni ju bara klicka förbi.

2 kommentarer:

Jag sa...

själv kör jag med guldmetoden, men jag vill i alla fall hälsa dig välkommen tillbaka ut i cyberrymden igen. Du ska se att din 'muntorrhet' snart går över... Hihi!

Brittis sa...

Vilket skryt!