torsdag, juli 12, 2007

Min Stressless har äntligen kommit!


Nu har äntligen min Stressless kommit! Den har vederbörligen provlegats. Toppen! Där ska jag tillbringa många sköna timmar med massor av böcker.
Jag var dum nog att avböja att ta emot kampanjerbjudandet (100:-) om en så´n där rund skiva som fästs vid armstödet, lagom för en kaffekopp. Men jag hade tänkt mig att ha ett litet bord med plats även för en stapel böcker. Men nu visade det sig att stolen inte ska stå i avskilt majestät utan skall fram i rampljuset vid soffan. Så nu måste det bli en rund skiva i stället. 500:- och några veckors leveranstid!
I de medföljande broschyrerna såg jag att det finns som extra tillbehör en skiva som monteras över armstöden där man kan ha laptopen! Det vore väl nå´t? Men jag tänkte förståss på att det vore bra att lägga böcker på när jag läser. Många av de böcker jag plöjer väger mycket. En som står på tur väger 2,6 kg, A4-format och är på MASSOR av sidor!

Inga kommentarer: