söndag, oktober 18, 2009

En trevlig söndag

Jag satt hela förmiddagen idag och målade på min Forest Star. Resultatet så här långt har blivit ganska bra men jag blir inte sams med mitten på blomman. Men det kommer nog vad det lider. Kanske på målarcirkeln i morgon?

Efter lunch åkte vi på "utflykt". Till Clas Ohlson, vad trodde ni annars? Men den här gången skulle Christer bara hämta den nya katalogen. Kors i taket!. Annars brukar jag skryta med att han avlönar en alldeles egen expedit där. Sen handlade vi en massa på Rätt Pris. De gav 10% rabatt där. En sväng förbi sommarstugan blev det också för att kolla att den står kvar. På hemvägen ringde vi syrran och bjöd in oss på en kopp kaffe. Men det slutade med en superb middag och trevlig samvaro. Syrran visade de akryllasyrmålninger hon gjort på den helgkurs hon just gått. Superbt! Klicka på länken till höger som heter Tiennas fotoblogg så får ni läsa om kursen. Jag hoppas hon snart lägger ut några bilder också.

Inga kommentarer: