onsdag, oktober 28, 2009

En ny blogg-bekant.

Från Sverige till England: Sjuk i UK

Halkade in på den här länken från Annica Tigers blogg. Verkligen en trevlig blogg om en dam, Louise, som emigrerat till England. Inte visste jag att engelsmännen har så fantastiska matvanor som visas här, bl a. Men jag tycker att det är oroande med hennes vänstersidiga förlamning, smärtor och blod i urinen. Jag tycker inte det låter bra att ha blivit hemskickad från akuten med beskedet att det nog inte är något farligt och endast med ännu starkare smärtstillande medel. Jag kommer att följa utvecklingen noga.

PS: Jag har bloggat i flera år och ofta undrat över den lilla länken bredvid kommentarslänken men aldrig kommit mig för att prova. Nu eller aldrig, tänkte jag när jag läst färdig ovanstående trevliga blogg. Nyfiket klickade jag på länken och avvaktade vad som skulle hända. Och så hamnade länken som ett nytt inlägg på min egen blogg! Så nu vet jag det! Datorn exploderade inte, den övertogs inte av immigranten i England eller slocknade inte. Skönt! Nu ska jag bara lägga in den här bloggen på min länklista till höger så jag lätt kan följa hennes vidare öden i England. DS

PSPS: Jag håller med om att Vista är ett otyg. PopUp:er hela tiden. DSDS

Inga kommentarer: