lördag, oktober 31, 2009

Har Blogger/Blogspot tagit ledigt på Alla Helgons Dag?

Idag har sannerligen Blogger/Blogspot tagit ledigt. Men så är det ju Alla Helgons Dag också. Röd Dag! Det tar en evighet att ladda ner länkarna i högerspalten. Och i vissa fall går det inte ens.

Gå igenom alla blogglänkarna i högermarginalen, brukar annars vara det första jag gör när jag slår på datorn för att se om det kommit in något nytt. Strykarkatten och Siss-S, som brukar göra inlägg varje dag. Min tös, Nallebror, Nanna och M gör sin röst hörd lite då och då. För att inte tala om Budkatta, katten som nyss flyttat med husse o matte till en fäbod någonstans i Dalstugatrakten. Tiennas fotoblogg skulle jag vilja se lite mer aktiv och även Taltrastens kvitterforum och Elviras vardagsrum.

Med nöje njuter jag av bilderna i Peters Bildmagi och Siss-A:s dagliga bestyr i Thailand.

Sist men inte minst kikar jag varje dag in på Annica Tigers blog, denna magnifika bloggdrottning som med sitt samhällsengagemang och sina HTML-kurser på nätet har fostrat en hel IT-användargeneration. Trots att jag aldrig träffat henne IRL har jag följt henne genom åren. Nu har hon trappat ner sitt bloggande bl a pga sjukdom men jag (och många med mig) hoppas innerligt hon får tid och krafter att komma igen.

Nu har det gått ett tag. Får se om länkarna fungerar bättre nu då.

PS: Nu fungerar det igen.

Inga kommentarer: