onsdag, juni 07, 2006

Redan lite slappare

Jag har nog redan börjat coola ner. Har ännu inte kommit iväg till Rvk. Setat (suttit?) för länge vid datorn.

Måste ta vägen förbi dr Borelius och förnya mina recept. Tabletterna är mer än på väg att sina.

Så hörde jag att grannen, som annars aldrig är här, håller på att klippa gräset. Jag vet, att han är på väg att sälja fastigheten och eftersom han tidigare lovat att lämna intyg om att han ingenting har emot att vi bygger en gäststuga nära hans tomtgräns, så tycker jag att det är bäst att skynda på det där intyget. Därför har jag bett honom att komma in när han klippt färdigt. Hoppas att intyget som jag nyss knåpat ihop duger. Där fattas bara hans adress och tel-nr.

Så det blir nog inget bankbesök i dag. Men "matkortet" är fortfarande användbart. Jag kan överföra pengar dit om mitt ordinarie kort tar tid. Måste inom kort betala in delavgiften för de 14 dagarna i Klint.

Inga kommentarer: