lördag, april 26, 2008

Leta efter bilder

I föregående inlägg ville jag lägga in en bild från den vackra strandpromenaden vid Rättviks badstrand. Jag hade nämligen ingen egen. Men feg som jag är, vågade jag inte plocka någon av de bilder jag googlade fram. "Någon" kan ju bli stött.

Så jag tänkte knycka en från min syster, som är en utmärkt fotograf. Men även där möts jag av texten: All rights reserved. ;=O. Hon har massor av vackra bilder från sina promenader.

Så nu rekommenderar jag alla att klicka på "Träffpunkt Nallar" här i min vänstermarginal (ganska långt ner). Då kommer ni in på hennes blogg. Hon är lite lat med att skriva men lägger in desto mer bilder. Klicka i hennes högermarginal på "Mitt Flickr". (eller klicka på den här länken). Där ni, har ni bilder!! Koka en kopp kaffe och bered er på en lång, skön stund framför datorn och njut av hennes bilder. Lycka till.

Inga kommentarer: